پایان نامه

آرشیو

پیوندهای روزانه

پربازدید ترین مطالب سایت

  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود مقاله و دانلود پروژه
  • دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی
  • پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان
  • دانلود تحقیق
  • پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی
  • چگونه فقط درعرض شش ماه مغناطیس پول و ثروت شوید ؟
دانلود مقاله  و دانلود پروژه
برای مشاهده ادامه این مطلب کلیک کنید

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 16:57

تعداد بازديد : 637

به این پست رای دهید:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود تحقیق
دانلود تحقیق
برای مشاهده ادامه این مطلب کلیک کنید

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 16:56

تعداد بازديد : 146

به این پست رای دهید:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه فقط درعرض شش ماه  مغناطیس پول و ثروت شوید ؟
چگونه فقط درعرض شش ماه مغناطیس پول و ثروت شوید ؟

چگونه-فقط-درعرض-شش-ماه-مغناطیس-پول-و-ثروت-شوید-؟ قسمتی از متن:ثروتمند شدن راه دارد راز ندارد: هر کدام از ما انسان ها دارای نظام باورهای مخصوص به خود هستیم ، باورهایی که همانند عینک به چشمانمان زده ایم و از پشت ان دنیای پیرامونمان را تفسیر می کنیم . یکی از مسائل مورد علاقه و بحث برانگیز که همواره در طول تاریخ مطرح بوده پول و ثروت است . هر کدام از دانلود فایل


برای مشاهده ادامه این مطلب کلیک کنید

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 16:53

تعداد بازديد : 139

به این پست رای دهید:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی دسته: محیط زیست
بازدید: 31 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 404 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 145

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت

قیمت فایل فقط 150,000 تومان

خرید

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

مقدمه

پیشرفت روز افزون تكنولوژی اگر چه در مجموع امكانات زیستی بهتر برای بشریت فراهم آورده لیكن اثرات سوء و ناگواری نیز بر محیط زیست گذاشته است كه مقابله با آن به سادگی امكان‌پذیر نیست از این رو برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست باید از آخرین دست آوردهای دانش و تكنولوژی امروزی بهره گرفت. جهت اقدام عملی برای حفظ محیط زیست ابتدا باید آینده‌های مختلف از صنایع گوناگون ناشی از انواع فرایندها را به خوبی شناخت سپس روش مناسب برای تصفیه و دفع صحیح آنها را مورد بررسی قرار داد و در نهایت سیستم و سیستم‌های مناسب را طراحی و اجرا نمود.

برای احداث صنایع جدید روز به روز قوانین سخت‌تری از نظر جلوگیری از آلودگی محیط زیست وضع می‌گردد تا ضمن حفظ محیط زیست فعلی، از آلودگیهایی كه در گذشته بوجود آمده است نیز كاسته شود. بدیهی است كه جهت نیل به این اهداف لازم است پیشرفته‌ترین روشهای فیزیكی، شیمیایی و بیولوژیكی طرح و اجراء شود و در عین حال به لحاظ اقتصادی نیز امکان سنجی شده تامین سرمایه گردد. در مملكت ایران با توجه به برنامه‌های صنعتی دولت و نیاز صنایع به انرژی برق به همراه استفاده عموم، تعداد نیروگاههای تولید برق مرتباً افزایش می‌یابد و از میان انواع نیروگاههای حرارتی بخاری، گازی و آبی بیشترین مقدار تولید برق مربوط به نیروگاههای بخاری می‌باشد كه نیروگاه عظیم رامین هم جزء این دسته قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی:ریسک های آلودگی نیروگاه,ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی,ارزیابی ریسک های آلودگی نیروگاه

مسأله اساسی تحقیق

آلودگی زیست محیطی، محصول فرعی و ناخواسته فعالیت های صنعتی مختلف است كه باعث شده محیط زیست هر چه بیشتر در معرض تهدید قرارگیرد امروزه بحران های زیست محیطی، حركت به سوی توسعه پایدار، حذف موانع غیر تعرفه ای در راه اقتصاد، جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن منابع و ایجاد شرایطی در جهت تفاهم در خصوص تعرفه ها و مسائل اقتصادی را می توان از جمله علل مطرح شدن سیستم های مدیریت محیط زیست دانست . هماهنگی همزمان ارتقا سطح كیفی، زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی، معیار انتخاب خدمات ومحصولات در یك جامعه متمدن بشر است.

بدون شك انرژ ی الكتریكی، نقش اساسی در شكل گیری و توسعه تمدن بشری داشته است. از طرفی مصرف مقادیر عظیم آب، انرژی و مواد شیمیایی در فرایندهای مختلف تولید انرژی الكتریكی باعث شده این صنایع ریسك های زیست محیطی نامطلوبی به همراه داشته باشد . بنابراین شناخت این ریسك ها و اتخاذ روشها و سیستم های مدیریتی مناسب نقش مهمی در كاهش پیامد های نامطلوب آن به همراه خواهد داشت.

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDMو MADMجهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQنگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت. ] 21 [ ، ] 9 [

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

صنایع نیروگاهی از جمله صنایع راهبردی در جهان و کشورمان است که بنا بر طبیعت استراتژیک و حساس و همچنین تکنولوژی پیچیده اجرا همواره با عدم قطعیت و ریسک بالایی به لحاظ آلودگیها همراه بوده است امروزه با وجود گسترش تکنیک ها و ابزارهای مدیریت ریسک کمبود رویکردی ساختارمند و یکپارچه، همچنین توجه کمتر به آنالیز تصمیم گیری و تاثیرات آن بر نتایج پروژه سبب ایجاد ناهماهنگی هایی دراستفاده موثر و سیستماتیک از این راهکارها در پروژه های تولید برق گردیده است. از طرفی دیگر برای تصمیم گیری در مورد مدیریت ریسک این نیاز وجود دارد که ما بتوانیم داده های کیفی را به داده های کمی تبدیل نماییم و علاوه بر آن شاخص اقتصادی که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است در تصمیم گیری ها در نظر بگیریم و اولویت بندی را در این زمینه انجام دهیم. به دلیل خلائی که در این راستا وجود دارد و اهمیت موضوع این ضرورت احساس می شود تا مدلی یکپارچه برای رتبه بندی ریسک های آلودگی در این حوزه با در نظر گرفتن شاخص های اقتصادی ارائه گردد. ] 21 [ ، ] 22 [

اهداف تحقیق

طراحی مدل تصمیم گیری برای رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی

اهداف ویژه و کاربردی :

1- تلفیق شاخص های محیطی با شاخص اقتصادی و رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه رامین

2- یافتن راهکارهایی جهت کاهش هزینه شکست مخاطرات (حرکت هزینه ها از شکست به سمت پیشگیری)

3- تعیین فعالیتهایی که با ریسک آلودگی بیشتری همراه است

4- تعیین واحدهای پر خطر در نیروگاه رامین

5- شناسایی میزان خروجی آلاینده ها به هوا و آبهای پذیرنده و همینطور میزان پسماندهای خطرناک

] 10 [ ، ] 6 [ ، ] 4 [

فهرست مطالب

مقدمه

كلیاتی از نیروگاههای بخار

نیروگاه رامین

تاریخچه تاسیس نیروگاه رامین اهواز

مشخصات کلی نیروگاه رامین

انواع پسابهای صنعتی در نیروگاههای بخار

كیفیت و كمیت پسابهای نیروگاه بخار

اثرات و پیامدها

اساس پیش بینی اثرات عمومی نیروگاههای حرارتی

اثرات بر اقلیم و کیفیت هوا

اثرات بر کمیت و کیفیت منابع آب

اثرات صدا

اثرات برگیاهان

اثرات بر جانوران

اثر برمحیط اقتصادی و اجتماعی

اثر بر محیط فرهنگی

اثرات مستقیم نیروگاهها

اثرات غیر مستقیم نیروگاهها

تعریف واژگان تخصصی

فصل دوم : ادبیات تحقیق

مسأله اساسی تحقیق

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

مرور مقالات

نتیجه گیری مرور تحقیقات مختلف با یكدیگر

روش AHP

روش ویکور

تکنیک تاپسیس

مقایسه ویکور و تاپسیس و AHP

تکنیک تلفیق AHPو TOPSIS

روش ANP

مقایسه AHPو ANP

كاربردهای تكنیك ANPو AHP

مدیریت ریسك

ریسك

تاریخچه مدیریت ریسك

تعاریف و ابعاد ریسك

اصول مدیریت ریسک

اهداف مدیریت ریسک

مشخصه‌های ریسك

انواع مختلف ریسك

فرآیند مدیریت ریسک

تصمیم گیری چند شاخصه و انواع تكنیك های آن

طبقه بندی تصمیم از جهت میزان اطمینان

وزن تصمیم گیری

تصمیم گیری چند شاخصه ( Multiple Criteria Decision Making)

دلایل بکارگیری تصمیم گیری چند شاخصه

تصمیم گیری با شاخصهای چندگانه

لزوم تصمیم گیری چند معیاره در پروژه ها و مسائل مختلف

مدلهای چند شاخصه ( Multiple Attribute Decision Making)

قدمهای ایجاد مدل تصمیم گیری

روش ANP

فرایند تحلیل سلسله مراتبی روش AHP

مدل تاپسیس

روش های تجزیه و تحلیل عوامل شکست و آثار آنها FMEA

تعریف FMEA

هزینه یابی كیفیت COQ

ویژگی های سیستم مدیریت هزینه های کیفیت

فوائد سیستم هزینه های کیفیت

انواع هزینه های كیفیت

هزینه های پیشگیری

هزینه های ارزیابی

هزینه های شکست داخلی

هزینه های شکست خارجی

هزینه های انطباق و عدم انطباق

فصل سوم : مواد و روش ها

ابزار گردآوری داده ها

جامعه آماری

تعیین نمونه آماری و حجم نمونه

بررسی پایایی تحقیق

اطلاعات پرسش شوندگان

تشریح مراحل انجام کار برای مدل FMEA

محاسبه RPN

آیا اصلاح نیاز است؟

اقدامات اصلاحی و پیشنهادی

وزن شاخص ها

شناسایی مخاطرات و عوامل و تاثیرات آن در نیروگاه

مواد زاید جامد و نیمه جامد

روغنهای حاوی PCBs

شناسایی واحدهای اصلی و خطرزا در نیروگاههای حرارتی

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد بهره برداری

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد شیمی

موارد مورد بحث و بررسی جهت منابع تأمین آب

فصل چهارم : یافته های تحقیق

تهیه پرسشنامه FMEA

محاسبه RPNریسك ها با استفاده از FMEA

تهیه پرسشنامه COQ

آزمون فریدمن

گام های محاسباتی

دلیل استفاده از آزمون فریدمن

محاسبه رتبه ریسك ها با استفاده از مدل تركیبی FMEAو COQبا روش Topsis

فصل پنجم : تجزیه تحلیل و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

مزیت مدل پیشنهادی حاصل از تحقیق

نتایج رتبه بندی

دلیل تفاوت رتبه های ریسک ها

اقدامات پیشنهادی یا پیشنهاد عملکرد

پیشنهادات جهت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

پیشنهاد برای پژوهش های آتی

فهرست منابع و مراجع

قیمت فایل فقط 150,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی, دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی, دانلود پایان نامه ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی, ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی, ریسک های آلودگی در نیروگاه, آلودگی در نیروگاه حرارتی, آلودگی در نیروگاه, دانلود پایان نامه محیط زیست, ارزیابی ریسک های آلودگی نیروگاه, ریسک های آلودگی نیروگاه, آلودگی, ریسک های آلودگی

برای مشاهده ادامه این مطلب کلیک کنید

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 16:51

تعداد بازديد : 506

به این پست رای دهید:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی دسته: مدیریت
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 161 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 27

بررسی تاثیر محیط داخلی شعب و محل استقرار شعب برتجهیز منابع مالی در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی بررسی تاثیر نیروی انسانی، تنوع خدمات، كیفیت خدمات، رضایت مشتریان از كاركنان در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی

قیمت فایل فقط 23,600 تومان

خرید

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی

بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی( مطالعه موردی بانک کشاورزی)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 منابع ,تجهیز , منابع , تجهیز منابع پولی, شعب  بانک ها,دانلود رایگان دانشنامه بانکی,بانک مهر اقتصاد,تجهیز منابع در بانکداری یعنی چه؟,تجهیز منابع در بانکداری چگونه است؟,منابع بانکی,تجهیز منابع

بیان مسئله

تجهیز منابع همواره اصلی‌ترین وظیفه سیستم بانکی بوده است. بانک‌ها وجوه مازاد را جمع‌آوری و با دادن وام به متقاضیان، وظیفه سنتی خود یعنی واسطه‌گری را میان سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان ایفا می نمایند. معمولاً در فعالیت های یک بانک، جذب منابع مالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا موفقیت در این زمینه می تواند عاملی برای موفقیت در سایر زمینه ها باشد، جذب منابع مالی برای هر بانک و سیستم بانکی هم به عوامل برون سازمانی و هم به عوامل درون سازمانی مربوط می شود، لذا شناخت این عوامل و میزان تأثیرگذاری هر کدام از آنها برای موفقیت در این زمینه مهم و اساسی است. در این پژوهش عوامل مؤثر درجذب منابع بانکی که تحت تأثیر عوامل داخلی و قابل کنترل مدیریت می باشد، مورد مطالعه قرار می گیرد .

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

عوامل تاثیرگذار بر تجهیز منابع مالی برموفقیت بانك‌ها در جذب منابع پولی تاثیر بسیار زیاد دارد .

فرضیات فرعی:

بین اهمیت دادن و استفاده بهینه بانك‌ها از عوامل تاثیرگذار در تجهیز منابع پولی و موفقیت بانك‌ها در جذب منابع مالی، رابطه معناداری وجود دارد.

محیط داخلی شعب و محل استقرار شعب برتجهیز منابع مالی در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی برای بانك نقش بسیار مهم و موثری دارد.

نیروی انسانی، تنوع خدمات، كیفیت خدمات، رضایت مشتریان از كاركنان در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی برای بانك نقش بسیار مهم و موثری دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 23,600 تومان

خرید

برای مشاهده ادامه این مطلب کلیک کنید

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 16:49

تعداد بازديد : 140

به این پست رای دهید:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان

پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان

پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان دسته: مدیریت
بازدید: 15 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 117 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25

در این تحقیق تأثیر یك متغیر مستقل بر متغیر وابسته یعنی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی مشتریان، مورد بررسی قرار می گیرد

قیمت فایل فقط 55,000 تومان

خرید

پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان

تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بیان مسئله

مفهوم بازاریابی اجتماعی بر این پایه استوار است كه هر سازمان باید نخست نیازها، خواسته‌ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین كند؛ سپس در مقایسه با رقبا این نیازها و خواسته‌ها را به صورت كارآمدتر و مؤثرتری تأمین كند به نحوی كه بقا و بهبود رفاه مشتری و جامعه هر دو فراهم گردد.علیرغم این كه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری بسیار نو پا است، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد. بازاریابی اجتماعی در دهه 1970 به عنوان یك حوزه علمی كامل و مستقل پا به عرصه گیتی نهاد. فیلیپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از اندیشمندان و صاحبنظران مشهور بازاریابی، این حوزه علمی جدید را معرفی كردند. آنها عقیده داشتند كه مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری می تواند برای فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی مورد استفاده قرار گیرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر این نكته بود كه تفاوت عمده و اساسی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد بازاریابی اجتماعی و تشكیلات آن متجلی است. رسالت اصلی بازاریابی اجتماعی تاثیر گذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است. (خورشیدی و مقدمی، 1382)

مسئله قابل بحث در محدوده مفهوم بازاریابی اجتماعی این است: در عصر مشكلات زیست ـ محیطی، كمبود منابع، رشد فزاینده جمعیت، تورم جهانی و فراموشی خدمات اجتماعی آیا بازاریابی محض كافی است! و پرسشی كه مفهوم بازاریابی اجتماعی مطرح می‌كند این است: چنانچه شركتی خواسته‌های فعلی را درك و تأمین نماید، آیا در بلند مدت نیز همواره بهترین روش را برای مصرف كنندگان و جامعه به كاربرده است؟ بنا بر مفهوم بازاریابی اجتماعی، مفهوم بازاریابی محض، تضادهای ممكن بین خواسته‌های كوتاه مدت مشتری و رفاه بلند مدت او را از نظر دور می‌دارد.یك سیستم بازاریابی باید نیازهای مصرف كننده را درك كند و بدان پاسخ دهد. همچنین سیستم بازاریابی باید در جهت بهبود زندگی مصرف كنندگان تلاش كند. بازاریابان حین انجام وظیفه برای تأمین نیازهای مصرف كنندگان ممكن است دست به اقداماتی بزنند كه برای بعضی‌ها خوشایند یا سودمند نباشد. مدیران بازاریابی باید بدانند چه انتقادات عمده‌ای بر بازاریابی وارد می‌شوند.

در اکثر تحقیقات صورت گرفته به وسیله‌ی بسیاری از نویسندگان پیشنهاد شده است تا مشتریان وفادار به عنوان یک دارائی رقابتی حفظ شوند. بسیاری از پژوهشگران بازاریابی بر نقش حیاتی میان‌فردی بین مشتری و فروشنده در رضایت مؤثر مشتری، ایجاد نگرش‌های مطلوب به برند و تقویت پیوند میان مشتریان و برند تأکید می‌کنند وفاداری مشتریان، کلید موفقیت تجاری قلمداد می‌شود .مشتریان وفادار اهمیت بسیاری یافته‌اند با 5 درصد افزایش در وفاداری مشتریان، سود به میزان 25 تا 85 افزایش می‌یابد که به این نرخ هزینه وفاداری گفته می‌شود. موضوع وفاداری مشتری به یک محصول یا نشان تجاری خاص حائز اهمیت فراوانی است، چرا که می توان گفت با اهمیت ترین دارایی بسیاری از شرکتها مشتریان وفادار آنها می باشند. تحقیقات تجربی نشان می دهد که هزینه جذب یک مشتری جدید 25 تا 400 درصد بیشتر از هزینه های حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین با افزودن 5 درصد به هزینه های مربوط به حفظ مشتریان فعلی خود می توان تا 75 درصد به میزان سودآوری شرکت افزود. البته تجزیه و تحلیل مذکور بر این فرض استوار است که مشتریان فعلی سودآور باشند. یا به عبارت دیگر، ارزش چرخه حیات آنها (درآمدی تحقق یافته از محل خریداری آنها طی مدت زمانی که از شرکت خریداری می کنند منهای هزینه های لازم برای حفظ آنها) مثبت است. (هوروتیز 3 ، 1380، ص98-97) ریچارد اولیور 4 ، تعریف از وفاداری را به این صورت مطرح کرده است «وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می‌شود، تا همان مارک یا محصول علی‌رغم تلاش‌های بازاریابی بالقوه رقبا و تأثیرات آنها، خریداری گردد (حیدر زاده،1387). تحقیق در مورد وفاداری مشتریان به طور عمده‌ای بر روی وفاداری در مورد محصول یا مارک تمرکز داشته است.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بازاریابی اجتماعی برتعهد و وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

فرضیه فرعی:

بازاریابی اجتماعی بر وفاداری رفتاری مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

بازاریابی اجتماعی بر وفاداری نگرشی مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 55,000 تومان

خرید

برای مشاهده ادامه این مطلب کلیک کنید

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 16:29

تعداد بازديد : 160

به این پست رای دهید:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 0

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 7
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 19
بازدید سال : 279
بازدید کلی : 6594
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.140.196.41
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 29 بهمن 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی